CaseAntwerpse Meir

Beleef en ervaar het verschil met geurmarketing

Wat wij hebben gedaan

Een promo-team van “Frisk” heeft ons benaderd met de vraag om hun evenement op 4-5-6 augustus op de meir in Antwerpen een boost te geven met een lekker geurtje.

Hier zijn wij op ingegaan en hebben daar één van onze krachtigste toestellen geplaatst om een deel van de Meir te begeuren.

De geur die wij hiervoor  gebruikt hebben is munt.

Bent u er toevallig gepasseerd & heeft u ook deze heerlijke geur opgemerkt?

Bekijk hieronder alvast reacties van enkele voorbijgangers

De Meir heeft een nieuw geurtje, één met een pepermunt toets

Resultaat

De geurmarketing zorgt voor dat extraatje voor al u evenementen. Doordat voorbijgangers het van een afstand al konden waarnemen via de neus werden ze er naartoe gelokt. Hierdoor was de promo-stunt in de smaak gevallen. Een groot succes dus!

Wat we hebben gebruikt

Event Master

geurtoestel

Frisse munt geur

geur

Advies over geurmarketing?

Heb je een specifieke vraag over geurmarketing of wens je graag bijkomende informatie? Gelieve dan contact met ons op te nemen.

Vraag Advies

Benieuwd naar wat Geurmarketing kan betekenen voor jouw zaak?

Krijg meteen gratis advies van onze Geurexperts: