CasePaleis 12

Beleef en ervaar het verschil met geurmarketing

Wat wij hebben gedaan

Paleis 12 is de meest nieuwe en technologisch sterkst uitgebouwde eventhal van Vlaanderen. Naast een grote evenementenhal waar tal van concerten plaatsvinden, hebben zij ook een moduleerbare VIP ruimte waar bedrijven hun klanten en relaties optimaal kunnen ontvangen

Om de VIP ruimte extra beleving te geven kunnen organisaties kiezen uit verschillende geuren om hun evenement kracht bij te zetten. Of het nu gaat om een geur van chocolade, bos, natuur, bloemen, koffie, parfum of vers gemaaid gras. Bijna alle geuren zijn mogelijk. Hiervoor werd een vaste geurinstallatie voorzien die op maat kan worden aangesloten. Op deze manier ervaren de genodigden een unieke beleving die het evenement een extra uitstraling geeft.

De VIP ruimte heeft een extra dimensie gekregen waar organisaties kiezen voor een gepersonaliseerde geurbeleving

Resultaat

De VIP ruimte heeft een extra dimensie gekregen waar organisaties kunnen kiezen voor een gepersonaliseerde geurbeleving. De start van hal12 een jaar geleden was dan ook vanaf het begin succesvol.

Wat wij gebruikt hebben?

Ecoscent R4

geurtoestel

te kiezen door hun klanten

geur

Advies over geurmarketing?

Heb je een specifieke vraag over geurmarketing of wens je graag bijkomende informatie? Gelieve dan contact met ons op te nemen.

Vraag advies

Benieuwd naar wat Geurmarketing kan betekenen voor jouw zaak?

Krijg meteen gratis advies van onze Geurexperts: