CaseLand Van Ooit

Beleef en ervaar het verschil met geurmarketing

Wat we hebben gedaan

Het Land Van Ooit… Het klinkt als een sprookje, en dat is het ook een beetje. Niet alleen voor de mensen die er 18 jaar geleden aan begonnen te schrijven. , maar ook voor de ouders die komen aankloppen in Kontich tijdens een zeer bijzondere periode in hun leven.

Tegenwoordig zetten niet minder dan 20 medewerkers dag in dag uit hun schouders onder de goede werking van Het Land Van Ooit. Dat is nodig, want ze leggen de lat hoog. Ze bieden een groot maar met precisie geselecteerd aanbod kwalitatieve baby- en kinderartikelen aan. Tegelijkertijd willen ze het vertrouwen van jonge ouders verdienen door hen met raad en daad bij te staan tijdens hun reis.

Deze reis moet bovendien aangenaam en stimulerend zijn, net als de reis die hun klanten zullen beleven. De 700 m² grote winkel heeft veel hoekjes, afdelingen en ruimtes. Deze afdelingen belichten zij elk afzonderlijk op hun eigen unieke wijze. Geuren spelen hier een belangrijk rol. Zo hebben wij de volgende geuren voorgesteld Vanille (ijsjes), sinaasappelgeur (fruit), summerdream (bloemen) en bamboo (natuur) als basisgeuren. De klanten worden dus niet alleen verrast door een mooi interieur, maar zullen het bezoek nooit meer vergeten door de unieke geurbeleving.

Klanten weten allemaal erg goed hoe aangenaam de winkel is waardoor de getrouwheid sterk is verhoogd.

Resultaat

Het Land van Ooit heeft zijn dominante positie als meest gekende kinderwinkel bevestigd en zelfs versterkt. Klanten weten allemaal erg goed hoe aangenaam de winkel is waardoor de getrouwheid sterk is verhoogd.

Wat we hebben gebruikt

Dispenser

geurtoestel

vanille(ijsjes)

geur

Sinaasappelgeur

geur

Bloemengeur

geur

Bamboo

geur

Advies over geurmarketing?

Heb je een specifieke vraag over geurmarketing of wens je graag bijkomende informatie? Gelieve dan contact met ons op te nemen.

Vraag advies

Benieuwd naar wat Geurmarketing kan betekenen voor jouw zaak?

Krijg meteen gratis advies van onze Geurexperts: