CaseNew Paris Londres

Beleef en ervaar het verschil met geurmarketing

Wat we hebben gedaan

Reeds meer dan 110 jaar is NEW PARIS LONDRES als verdeler van schoenen en lederwaren een belangrijke speler op zowel de Belgische als de Nederlandse mode markt. Ze bieden meer dan 100 topmerken aan die uitblinken op vlak van kwaliteit en design.

NEW PARIS LONDRES speelt steeds in op de allerlaatste modetrends. Maar ook een goede prijs-kwaliteitsverhouding dragen ze hoog in het vaandel. In de winkels vindt u enkel schoenen en lederwaren van hoogwaardige kwaliteit. De klant staat altijd centraal! Zij wensen dit te benadrukken en hun merkimago te versterken. Service, kwaliteit, en een trendy collectie, dat is waar NEW PARIS LONDRES voor staat en dat willen ze uitstralen met alle zintuigen!

Om de herkenbaarheid van de winkels te versterken gebruikt NEW PARIS LONDRES een kwalitatieve unisex parfum dat elegantie, puurheid, kracht en zuiverheid uitstraalt. Deze geur heeft de naam “tous les jours” gekregen.

Een kwalitatief unisex parfum dat elegantie, puurheid, kracht en zuiverheid uitstraalt, helemaal op maat van New Paris Londres.

Resultaat

De vele positieve reacties van klanten in al hun filialen geeft elke keer een bevestiging dat deze geur een positieve invloed heeft op het merk en op de perceptie van de kwaliteit van haar producten.

Wat we hebben gebruikt

Ecoscent R2

geurtoestel

elegante unisex parfum die kracht en zuiverheid uitstraalt

geur

Advies over geurmarketing?

Heb je een specifieke vraag over geurmarketing of wens je graag bijkomende informatie? Gelieve dan contact met ons op te nemen.

Vraag advies

Benieuwd naar wat Geurmarketing kan betekenen voor jouw zaak?

Krijg meteen gratis advies van onze Geurexperts: