CaseVerso

Beleef en ervaar het verschil met geurmarketing

Wat we hebben gedaan

Met bijna 20 jaar ervaring in de luxe fashion is de Antwerpse Verso een instituut dat niet meer kan worden genegeerd. Beginnend als een kledingwinkel voor mannen is Verso geƫvolueerd naar een uitermate mooie conceptwinkel in een 16de eeuws gerestaureerde woning. Het team is gepassioneerd door de internationale stijl en geeft een unieke en onvergetelijke beleving mee aan elke bezoeker. Bij Verso binnenwandelen is net zoals het betreden van een geheel andere wereld.

De verwondering van elke bezoeker komt niet alleen van het mooie interieur, de uniek te koop gestelde collecties of het uitzonderlijk professioneel verkoopsteam, maar ook door de uniek door Verso ontwikkelde parfum. Deze parfum, die ook te koop is, dompelt elke bezoeker meteen onder in de unieke en stijlvolle sfeer van de Verso shop. Indien bezoekers echter navraag doen of die heerlijke sfeergeur ook te koop is als lichaamsparfum, wordt je bovendien alweer positief verrast. De verkoop van het parfum heeft hierdoor een sterke boost gekregen.

Niet alleen de verkoop van het parfum is gestegen, maar ook als winkel heeft Verso zich opnieuw sterk weten te onderscheiden van andere winkels.

Resultaat

Niet alleen de verkoop van het parfum is gestegen, maar ook als Winkel heeft Verso zich opnieuw weten te onderscheiden van andere mogelijke achtervolgers door deze unieke marketingtool in te schakelen. Dit is weer een onderwerp waarover kan worden gesproken, namelijk de sfeergeur is ook te koop als parfum. Het merk is alweer sterker geworden.

Wat we hebben gebruikt

Ecoscent R2

geurtoestel

eigen parfum omgebouwd naar een sfeergeur

geur

Advies over geurmarketing?

Heb je een specifieke vraag over geurmarketing of wens je graag bijkomende informatie? Gelieve dan contact met ons op te nemen.

Vraag advies

Benieuwd naar wat Geurmarketing kan betekenen voor jouw zaak?

Krijg meteen gratis advies van onze Geurexperts: