CaseViolette

Beleef en ervaar het verschil met geurmarketing

Wat we hebben gedaan

De Violette is een sfeervolle wijnbar. Je kan er terecht voor de lekkerste wijnen en bieren en een uitgebreid assortiment gin/tonics. Maar ook andere drankjes en hapjes zijn hier natuurlijk altijd voorhanden.

Huis ‘De Violette’ bevindt zich in Diest. In 2003 werd het pand beschermd als monument.
De classicistisch getinte penantengevel dateert zelfs uit het jaar 1808.

Wat was ons advies aan De Violette?

Om de sfeer te versterken hebben wij gekozen voor de geur Redwood. Dit natuurlijk parfum is samengesteld uit oa Rosewood, ylang ylang en sinaasappel. Het houten interieur wordt hierdoor versterkt met een houtgeur, verzacht met bloemenextracten. De combinatie met wijnen laat zich hierdoor extra smaken. Deze geur schept een huis van vertrouwen waar je je goed en gewild voelt.

Violette heeft een meer trouw publiek gekregen dat nu langer blijft vertoeven in de wijnbar

Resultaat

De sfeer alsook de ambiance is versterkt, elke avond opnieuw. De geurmarketing geeft bovendien een sterk onderscheidend karakter ten opzichte van andere wijnbars in de omgeving.

Wat we hebben gebruikt

Aerostreamer 650

geurtoestel

edele houtgeur, gemengd met Ylan Ylang en sinaasappel

geur

Advies over geurmarketing?

Heb je een specifieke vraag over geurmarketing of wens je graag bijkomende informatie? Gelieve dan contact met ons op te nemen.

Vraag advies

Benieuwd naar wat Geurmarketing kan betekenen voor jouw zaak?

Krijg meteen gratis advies van onze Geurexperts: