CaseBrussels Airport

Beleef en ervaar het verschil met geurmarketing

Wat we hebben gedaan

Brussels Airport is de drukste en meest belangrijke luchthaven van België en dat stralen zij ook uit.  Ze hechten meer dan ooit belang aan beleving om de meer dan 25 miljoen reizigers per jaar, een aangename reiservaring te kunnen bieden.

Om de reizigers in Kerstsfeer te brengen, zorgden wij voor toepasselijke geur aan de verschillende ingangen. Door te werken met krachtige Stagemasters, kon de geur zicht over het volledige plein voor elke ingang verspreiden. We kozen hier voor de geur ‘Spruce Needle’ ofwel de Naaldboom geur, waarbij de link met Kerst snel gelegd wordt.

Dankzij de geur werden de visuele  “kerst” details die Brussels Airport zorgvuldig geplaatst had, versterkt. Dit alles zorgde ervoor dat je je in een “Winter Wonderland” waande, net voor je de drukke inkomhal van Brussels Airport binnenkwam.

Wat we hebben gebruikt

4 Stagemasters

geurtoestel

Spruce Needle

geur