CaseDe Gulde Schoen

Beleef en ervaar het verschil met geurmarketing

Wat wij hebben gedaan

Het luxe hotel “De Gulde Schoen” in het hartje van Antwerpen laat werkelijk niets over aan het toeval. Zij verzorgen je verblijf tot in de kleinste details. Naast dan ook nog een perfecte centrale locatie in Antwerpen kan je verblijf alleen maar succesvol zijn.

Wat was ons advies aan De Gulde Schoen?

Om de sfeer bij het binnenkomen en doorheen het hele hotel te laten verspreiden hebben wij gekozen voor een geurverneveling zowel aan de ingang als via de liftschacht. Dit was de enige manier om alle verdiepingen te voorzien van een aangename geur. Er werd gekozen voor de geur “Secret Desire”. Dit parfum is samengesteld uit oa Bergamot, anijs, cederhout, moederhars, amber, musk,…. Deze geur is tegelijkertijd zacht, fris en stijlvol.

De Gulde Schoen heeft een meer trouw publiek gekregen dat nu langer blijft vertoeven in de wijnbar.

Resultaat

Bij De Gulde Schoen worden ALLE zintuigen verwend. Zij laten niets aan het toeval over. Juist daarom wordt dit hotel geprezen door zijn talrijke bezoekers sedert haar opening begin 2018. Er heerst een “Secret Desire” sfeer waar alleen de uitverkorene hotelgasten van kunnen genieten. Don’t miss it.

Wat we hebben gebruikt

Ecosent r1 & r2

geurtoestel

Secret Desire met o.a. Bergamot, anijs, cederhout, moederhars, amber, musk

geur

Advies over geurmarketing?

Heb je een specifieke vraag over geurmarketing of wens je graag bijkomende informatie? Gelieve dan contact met ons op te nemen.

Vraag advies