CaseMaasmechelen Village

Beleef en ervaar het verschil met geurmarketing

Wat we hebben gedaan

Maasmechelen Village is sinds 2001 een bekend begrip als het om outlet shopping gaat. De meest toonaangevende en luxueuze merken vinden hun plaats in dit outletshoppingcentrum. Bij Maasmechelen Village draait alles om beleving en het optimaliseren van de winkelervaring. Dit doen zij door alle zintuigen van hun bezoekers te prikkelen; een mooie omgeving, lekkere restaurantjes en veel groen. Kortom alles in dezelfde magische stijl en sfeer.

Om dit plaatje volledig te laten kloppen kan natuurlijk een passende geurbeleving niet ontbreken.
Doorheen de straten staan 6 geurtoestellen verspreid om het volledige dorp van één aangename geur te voorzien. Ze kozen ervoor een seizoensgebonden geur te verspreiden. Zo gebruiken ze in de zomer- & lentemaanden een frisse, natuurlijke en optimistische geur met een energieke toets.  In de wintermaanden wordt dan weer voor een warme gezellige geur gekozen. Hiermee stralen ze op elke dimensie dezelfde sfeer uit om hun bezoekers een zo compleet mogelijke “shopping experience” te bieden.

“Bezoekers komen vaker terug omdat de winkelstraten van Maasmechelen Village er een extra beleving bij hebben.”

Nu de winkelstraten van Maasmechelen ook het reukzintuig prikkelen is hun belevingsaanbod compleet. Bezoekers komen vaker terug omdat de winkelstraten van Maasmechelen Village er een extra beleving bij hebben. Niet alleen de mooie winkels en het uitgebreid aanbod zijn een aantrekkingskracht, maar ook de fijne aangename geur zorgt ervoor dat klanten vaker terugkomen.

Wat we hebben gebruikt

6x stagemaster (geurtoestel)
Sencha (geurcartridge)
Forest (geurcartridge)