AS Adventure
Wat we hebben gedaan

A.S.Adventure wil met zijn gespecialiseerde kennis en ervaring de actieve vrijetijdsgenieter inspireren. In een omgeving waar beleving en kwalitatieve producten centraal staan, zijn persoonlijke service en verwachtingen van de klant bepalend voor een unieke shopping experience.

Aangezien de beleving van de winkelbezoeker een centraal gegeven is waar A.S.Adventure extra aandacht aan geeft, hebben zij alle mogelijke zintuigen reeds geïntegreerd in hun verkooppunten. Wij hebben hen een op maat gemaakt advies gegeven voor het integreren van geuren per afdeling. Aan de ingang hebben wij gekozen voor een regenwoud geur. Bij de bergschoenen daarentegen ruik je de bloemenweide in de bergen, bij het skimateriaal snuif je de lucht van de besneeuwde bergen op, en bij de damesfashion wordt een subtiel vrouwenparfum verspreid. Aan de boomhut ruik je dan weer het natuurlijke hout van een echte berghut. Op deze manier ziet elke klant niet een andere afdeling, hij ervaart deze ook met zijn reuk waardoor de herkenbaarheid verhoogt. Deze geurbeleving is subtiel, maar verhoogt het plezier van een winkelbezoek. Je ziet, hoort en ruikt het avontuur!

De belevingswinkel AS Adventure heeft een extra dimensie gekregen, je ruikt nu ook effectief het avontuur.

Resultaat

A.S. Adventure krijgt erg veel positieve reacties van hun klanten. De belevingswinkel bij uitstek heeft er een extra dimensie bij gekregen waardoor de herinneringswaarde van een bezoek groter is geworden, de getrouwheid sterker is en hierdoor ook de sterkte van het merk aanzienlijk is toegenomen.

Wat we hebben gebruikt
Toestel
Ecoscent R1
Geur
Regenwoud, Bloemenweide, Hout, Damesparfum

Advies over geurmarketing?

Heb je een specifieke vraag over geurmarketing of wens je graag bijkomende informatie?
Neem gerust contact met ons op.