
Brussels Airport is de drukste en meest belangrijke luchthaven van België en dat stralen zij ook uit. Ze hechten meer dan ooit belang aan beleving om de meer dan 25 miljoen reizigers per jaar, een aangename reiservaring te kunnen bieden.
Om de reizigers in Kerstsfeer te brengen, zorgden wij voor toepasselijke geur aan de verschillende ingangen. Door te werken met krachtige Stagemasters, kon de geur zicht over het volledige plein voor elke ingang verspreiden. We kozen hier voor de geur ‘Spruce Needle’ ofwel de Naaldboom geur, waarbij de link met Kerst snel gelegd wordt.
Resultaat
Dankzij de geur werden de visuele “kerst” details die Brussels Airport zorgvuldig geplaatst had, versterkt. Dit alles zorgde ervoor dat je je in een “Winter Wonderland” waande, net voor je de drukke inkomhal van Brussels Airport binnenkwam.


Advies over geurmarketing?
Heeft u een specifieke vraag over geurmarketing of wenst u graag bijkomende informatie?
Neem gerust contact met ons op.