Q-park heeft talloze vestigingen in België en is volledig gewijd aan veiligheid voor u en uw wagen.
Dankzij geurbeleving wordt de sfeer in de parkings rustiger, waardoor bezoekers zich meer op hun gemak voelen.
De geur wordt verspreid aan de betaalautomaten, wat de hele parkeerbeleving veel aangenamer maakt, daar waar veel mensen vaak stress hebben.
De geur Refresh verhoogt het psychisch welbevinden, dit zorgt voor een zorgeloos genot.
Je wagen staat veilig in de goed onderhouden, sterk bewaakte parking. Dit geeft je meer rust.
Resultaat
De geurmarketing zorgt voor een rustigere en veiligere sfeer. De bezoekers gaan zich hierdoor meer op hun gemak voelen. De perceptie van de “kwaliteit” wordt versterkt. Hierdoor zijn de bezoekers positiever, maken ze frequenter gebruik van één van de Q-parkings en kunnen zij zich onderscheiden van andere parkings.
Advies over geurmarketing?
Heb je een specifieke vraag over geurmarketing of wens je graag bijkomende informatie?
Neem gerust contact met ons op.