Het maritiem dierenpark “Sea Life” in Blankenberge dompelt iedereen onder in de mysterieuze onderwaterwereld. Voor zowel jong als oud valt er van alles te beleven bij de meer dan 50 aquaria die de 7 wereldzeeën representeren.
Wat was ons advies aan Sea Life?
Om de klanten van bij het begin mee te nemen “onder water” hebben we (werd er) geadviseerd voor een geurverneveling aan de ingang met de geur Sea Star. Dit is een frisse citrusgeur met bloemige accenten. Verder werden er ook geuren zoals de North Sea bij het Informatiecenter bij de zeehonden verspreid en Seawater bij de Raypool om alle zintuigen van de klanten optimaal te prikkelen.
Sea Life biedt nu een optimale beleving waardoor jong en oud zich in een echte onderwaterwereld waant.
Resultaat
Bij Sea Life worden ALLE zintuigen verwend. Zij laten niets aan het toeval over. Juist daarom wordt Sea Life geprezen door zijn talrijke bezoekers die de uitstap naar Sea Life niet snel zullen vergeten!
Advies over geurmarketing?
Heb je een specifieke vraag over geurmarketing of wens je graag bijkomende informatie?
Neem gerust contact met ons op.