CaseAS Adventure

Beleef en ervaar het verschil met geurmarketing

Ce que nous avons fait pour AS Adventure

A.S.Adventure veut inspirer l’aventurier actif avec ses connaissances spécialisées. Dans un environnement où l’expérience, les produits de qualité, un service personnalisé et les attentes du client déterminent une expérience d’achat unique.

Since A.S. Adventure gives extra attention to the experience of the shop visitor, they integrate all possible senses at their sales points.

We have given them a tailor-made advice for integrating fragrances Department by Department. At the entrance we have chosen for a rainforest scent. At the walking shoes on the other hand, you can smell the flower meadow in the mountains, at the ski equipment you snuff the air of the snowy mountains, and in the women’s fashion department a women’s perfume is diffused.

At the tree house you can smell the natural wood of a real mountain cabin. In this way, each customer does not only see another Department, he experiences this also with its nose which increases the familiarity. These fragrances are subtle, but increase the pleasure of a shop visit. You see, hear and smell the adventure!

Les magasins d'AS Adventure ont une dimension supplémentaire, vous sentez maintenant aussi intensément l'aventure.

Résultat

A.S. Adventure reçoit beaucoup de commentaires positifs de la part de ses clients. Les magasins ont une dimension supplémentaire, ce qui a pour effet d’augmenter la valeur du souvenir d’une visite. La fidélité est désormais plus forte et la force de la marque a donc augmenté de manière significative.

Ce que nous avons utilisé

Ecoscent R2

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Forêt pluviale, prairie de fleurs sauvages, bois, parfum de femme

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L'air des montagnes enneigées

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