
Om de ervaring in hun hotel te optimaliseren, koos Hotel Botanic Sanctuary Antwerp om een exclusieve geur op maat te ontwerpen. Het kreeg de toepasselijke naam: Botanic. Deze geur is zorgvuldig samengesteld in samenwerking met een geurexpert om de perfecte balans te creëren tussen de rustgevende en verkwikkende eigenschappen van de natuur en de luxe en verfijning dat het hotel uitstraalt.
De op maat gemaakte geur Botanic bevat musk, amber, citrus en rozenthee. Deze ingrediënten versterken de uitstraling van luxe en rust. Geurbeleving verfijnt de algehele ervaring van de gasten, waardoor het hotel zich verder onderscheidt in de luxe hospitality sector. Botanic ruik je in verschillende delen van het hotel waaronder de lobby, de bar en de spa.
Quote van de klant
“We zijn heel tevreden over de samenwerking met Scents, er wordt veel met ons meegedacht. We zijn zelfs zo ver gegaan dat we samen met Scents een eigen geur hebben ontwikkeld.”
Resultaat
Door geurmarketing toe te passen in het hotel heeft Hotel Botanic Sanctuary Antwerp een algehele verbetering van de gastervaring gerealiseerd. Gasten reageren positief op de geurbeleving, die hen helpt om zich te ontspannen en te genieten van de luxe en de natuur die het hotel uitstraalt. Geurmarketing heeft bijgedragen aan het versterken van de merkidentiteit van het hotel, waarbij de geur van Botanic een integraal onderdeel is geworden van de unieke, luxueuze gastbeleving die het hotel biedt.
Advies over geurmarketing?
Heb je een specifieke vraag over geurmarketing of wens je graag bijkomende informatie?
Neem gerust contact met ons op.