KPN
Wat we hebben gedaan

We bekeken met de CEO en de marketingdienst welke geur het best paste bij de merkidentiteit van KPN. Na een testfase van twee maanden in 3 filialen en een positieve evolutie van de  CSAT (Customer Satisfaction Score) werd éénzelfde geur in meerdere filialen geïmplementeerd.

Er werd gekozen voor een kalmerende geur die zorgt voor een aangename, rustgevende sfeer die klanten helpt ontspannen terwijl ze wachten. De geur begint met een frisse, lichte toets, maar wordt versterkt door de warme houtondertonen, waardoor het een gebalanceerde en uitnodigende geur is die perfect past bij de moderne uitstraling van KPN-vestigingen.

Quote van de klant

“Geurmarketing tilt onze klantbeleving naar een hoger niveau – subtiel, maar impactvol.”

Resultaat

De geur Green Spirit geeft klanten bij binnenkomst een zachte energieboost en helpt hen ontspannen tijdens het wachten of gesprekken met medewerkers. De aangename geur draagt bij aan een relaxte sfeer, waardoor klanten langer blijven, zich prettiger voelen en de winkelervaring als positiever wordt ervaren.

Wat we hebben gebruikt
Toestel
AS 950 Bluetooth Wifi
Geur
Green Spirit

Advies over geurmarketing?

Heb je een specifieke vraag over geurmarketing of wens je graag bijkomende informatie?
Neem gerust contact met ons op.

Check this